شرکت الوند پوش طب

شرکت الوندپوش طب به عنوان یک نهاد غیرانتفاعی و با انگیزه کمک و یاری به خانواده های ایتام و بی بضاعت شهر همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی، در سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تهیه و تولید البسه های یکبار مصرف بیمارستانی آغاز نمود که در طی گذشت چند سال از فعالیت این مجموعه، در سال 1394 موفق به اخذ پروانه ساخت وسیله پزشکی از اداره کل تجهیزات پزشکی گردید.


اشتغال افراد تحت پوشش و رسیدگی به موارد و همچنین تولیدات با استانداردهای لازم روز از رسالت این مجموعه  می باشد.
شرکت الوندپوش طب با دریافت ISO و رعایت استانداردهای GMP با توکل بر خدا و بهره گیری از توان نیروی انسانی متخصص توانسته است نیاز روز جامعه پزشکی را با تنوع و کیفیت محصولات برطرف سازد.
این مجموعه با اشتغال 60 نفر بصورت مستقیم و حدود 10 نفر بصورت غیرمستقیم در شهرک صنعتی بوعلی همدان، بعنوان یک واحد صنعتی پویا در حال فعالیت می باشد.


از اهداف بلند مرتبه این شرکت انجام مراحل استرلیزاسیون محصولات تخصصی با شرایط بسیار عالی می باشد که به زودی شاهد راه اندازی فاز جدید این مجموعه خواهیم بود.
1- این مجموعه در حال حاضر تولیدات البسه های پزشکی و بیمارستانی به صورت یکبار مصرف و پارچه ای، تولیدات پک های جراحی با توجه به نیاز روز پزشکی و نیز تولیدات محصولات و ساک های تبلیغاتی را در دستور کار تولید خود دارد.
2- تعداد افراد شاغل به صورت مستقیم در شرکت الوندپوش طب 60 نفر می باشد.
3- اشتغالزایی بیشتر از پیش، آموزش به ایتام نیازمند به کار با محوریت کار و اشتغال،راه اندازی فاز استریل شده جراحی که برای نخستین بار در استان همدان مشغول به فعالیت خواهد شد، از رسالت اجرایی این مجموعه محسوب می گردد.

شرکت الوندپوش طب متشکل از 3 واحد تولید، فروش و اداری می باشد که با به کارگیری افراد متخصص در این واحدها توانسته است بلطف خداوند جزء شرکت های موفق در این زمینه ادامه فعالیت نماید.

حهت کسب اطلاعات بیشتر هم به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به آدرس : http://alvandpooshteb.ir/ مراجعه فرمائید

نماد اعتماد

آمار بازدید

اطلاعات تماس

  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  08138260960
  www.darolaytam.ir
  همدان آرامگاه بوعلی، بلوار مدنی ، بلوار 15 فروردین، کوچه زندی ها