چگونه میتوانم به موسسه کمک کنم؟

ایتام، غنچه های نوشکفته ای هستند که به تقدیر روزگار، از بزرگترین حامی خویش در دنیای مادی محروم شده اند و اینک به رسم ارزش های انسانی و توصیه های دینی، وظیفه سایر انسانهاست تا عصای دست یتیمانی باشند که درد بی کسی بر کلبه ی محقر حیاتشان سایه انداخته است. کفالت و اکرام ایتام و افراد بی سرپرست همواره مورد تاکید و توجه خداوند متعال و ائمه معصومین ( ع ) بوده است . در قرآن کریم این کلام گویای خداوند متعال آمده است که اکرام یتیم موجب دوستی خداوند ، آسایش در دنیا ، بازدارنده از کبر و غرور و دوری از محنتهای مالی و ... می گردد.
     بر این اساس موسسه نیات خالصانه و الهی شما را ارج می نهد و کمکها ،هدایا و نذورات شما را به خانواده های ایتام می رساند.شما خیرمحترم میتوانید کلیه کمکها و نذورات خود را به شرح ذیل انجام نمایید.
.نقدی
مراجعه حضوری به آدرس دفتر موسسه و واحد جلب مشارکتها
از طریق سیستم بانک

نام بانک شعبه شماره حساب صاحب حساب
بانک تجارت میدان امام خمینی(ره) 1996 موسسه دارالایتام مهدیه همدان
موسسه قرض الحسنه مهدیه همدان خیابان باباطاهر 19 موسسه دارالایتام مهدیه همدان
بانک تجارت سراسرکشور 6666 موسسه دارالایتام مهدیه همدان

صندوقهای صدقات
جهت دریافت صندوق صدقات  با مراجعه به دفتر موسسه و یا ارائه آدرس و دریافت در محل مورد نظر توسط متصدیان موسسه
یاوران موسسه
شما خیرین محترم میتوانید با مراجعه حضوری به واحد مشارکتها بصورت دائم یکی از یاوران موسسه شوید و ماهانه مبلغی به ایتام کمک کنید.(برای کسب اطلاعات تکمیلی گزینه "واحد مشارکتها" را مطالعه بفرمائید)
طرح کرامت
خیرین محترم میتوانند با شرکت در این طرح شخصا حمایت از یک یا چند یتیم را متقبل شوند.برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید "طرح کرامت"  را مطالعه بفرمائید.
درخواست تلفنی
همشهریان گرامی میتوانند با تماس با واحد مشارکتهای موسسه دارالایتام مهدیه همدان و ارائه آدرس  کمک های خود را تحویل متصدیان موسسه نمایند.
•    غیر نقدی
•    کالا
جهت ارائه هر نوع کمکهای غیر نقدی میتوانید با مراجعه حضوری به دفتر موسسه کمکهای خود را ارائه نمایید و یا با تماس با دفتر موسسه دریافت کمکهای شما در محل مورد نظر شما دریافت شود
•    گوسفند زنده
از آنجا که موسسه از ابتدای تاسیس تاکنون همواره بصورت هفتگی گوشت گرم در اختیار مددجویان خود قرار میدهد لذا خیرین محترم میتوانند قربانی های خود را به هر مناسبت از جمله عید قربان به موسسه اهداء نمایند تا صرف اطعام ایتام گردد.در این خصوص میتوانید:
1-    وجه قربانی را در اختیار موسسه قرار دهند تا موسسه نسبت به خرید و ذبح قربانی بنام اهداء کننده اقدام نماید حتی در زمان و محل تعیین شده توسط صاحب قربانی
2-    اهداء گوسفند زنده به موسسه
3-    اهداء بخشی از گوسفند  قربانی ذبح شده به موسسه
4-    پرداخت قسمتی از وجه یک گوسفند قربانی و مشارکت در تهیه یک گوسفند کامل
*موسسه علاوه بر دریافت و انجام گوسفند قربانی آمادگی دریافت مرغ،ماهی و ... را داراست.
•    سایر کمکهای غیر نقدی
1-    مانند وقف املاک و مستغلات
2-    صاحبان مشاغل و بنگاه ها،فرهنگیان،پزشکان،مهندسین و سایر مشاغل و اقشار مختلف میتوانند با ارائه مهارتهای خویش موسسه دارالایتام و ایتام عزیز را یاری نمایند

نماد اعتماد

آمار بازدید

اطلاعات تماس

  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  08138260960
  www.darolaytam.ir
  همدان آرامگاه بوعلی، بلوار مدنی ، بلوار 15 فروردین، کوچه زندی ها