مجتمع فرهنگی، آموزشی ولیعصر

ساختمان فرهنگی،آموزشی ولیعصر (عج)  دارای امکانات و تجهیزات ذیل می باشد.که این امکانات جهت بهره برداری خانواده های تحت پوشش و اجاره به سازمانهای دولتی و خصوصی،آموزشگاه ها و مدارس،و اصناف و اتحادیه ها و سایر اقشار می باشد.که درآمد حاصل از این امور به صورت مستقیم صرف خانواده ای تحت پوشش و مسائل فرهنگی  و...می گردد.

سالن آمفی تئاتر:

واحد نمایش سالن آمفی تئاتر مجتمع ولیعصر(عج) با ظرفیت 300 نفر و مجهز به تجهیزاتی شامل:اتاق فرمان پیشرفته،تصویربرداری خودکار،دوربین مدار بسته،سیستم گرمایشی و سرمایشی مطلوب وسیستم اعلام و اطفاء حریق می باشد

 

 

                            

کلاسهای آموزشی

واحد آموزش مجتمع ولیعصر(عج) با در اختیار داشتن 2 باب  کلاس آموزشی و باظرفیت 100 نفر ظرفیت که مجهز به دیتا پرژکتور،تابلو وایت برد،سیستم گرمایشی سرمایشی و صندلی های آموزشگاهی در حال فعالیت می باشد.

 

 

                    

سایت کامپیوتر

واحد سایت با در اختیار داشتن 12 عدد سیستم کامپیوتر مجهز به اینترنت پر سرعت و ظرفیت 25 عدد کار آموز در حال حاضر به عنوان GAME NET و COFFE NET به صورت خصوصی و غیر انتفاعی و تحت نظارت و همچنین برگزاری دوره های آموزش کامپیوتر صرفا برای خانواده های تحت پوشش در حال فعالیت می باشد.

کتابخانه

واحد کتابخانه با مخزن کتاب با گنجایش 10000 جلد کتاب با موضوعات:علمی،درسی،فرهنگی،تاریخی،مذهبی،شعر،داستان و رمان و... و سالن مطالعه با ظرفیت 20 نفر را دارد که پذیرای خانواده های تحت پوشش و دانش آموزان طرح خادم می باشد.

 

 

                        

باشگاه ورزشی غدیر

واحد تربیت بدنی مجهز به انواع دستگا های بدنسازی،دارت،فوتبال دستی و ایروبیک می باشد.که در جهت ارتقاء سطح سلامت خانواده های تحت پوشش و استفاده فرزندان در حال استفاده می باشد.

نمازخانه

واحد چند منظوره مجتمع با در اختیار داشتن فضایی مناسب و ظرفیت 150 نفر جهت برپایی نماز جماعت ، برگزاری کارگاه های آموزشی،جلسات قرآن، و نشست های مختلف جهت خانواده های تحت پوشش و میهمانان گرامی و سایر مدعوین می باشد.

اتاق های اداری

واحد های اداری شامل:مدیریت ،امور اداری،حوزه های فرهنگی ،هنری-اجتماعی و مددکاری-آموزش و مشاوره می باشد که جهت برنامه ریزی و اداره امور مربوطه در بخشهای خانواده ، فرزندان و مراجعات فعالیت مینماید

واحد بهادر بیگی و بسیج

کانون شهیدان بهادر بیگی و پایگاه بسیج کوثر یکی از واحد های تابعه مجتمع بوده که در زمینه های امور فرهنگی،امور مشاوره ای،برگزاری مراسمات و حلقه های صالحین جهت خانواده های تحت پوشش خود،فعالیت دارد.

نماد اعتماد

آمار بازدید

اطلاعات تماس

  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  08138260960
  www.darolaytam.ir
  همدان آرامگاه بوعلی، بلوار مدنی ، بلوار 15 فروردین، کوچه زندی ها